template header

Eyra PhotoEditor is NEW here :D
19 DISEMBER 2011
Espie 4 in 5 sibling bwu abesh skuwla jewp :D status:E N T A H

Monday, February 27, 2012

New Friend make me happy ✌

   New friend . you get it ? sometime , they can make we happy . 


HeyHey YouYou ! hey kawan , aku beruntung sangat dapat kawan macam kau , tau . kau tau kenape ? kau cube tanye diri kau . semua dalam dunia nie takde yang perfect babe . walaupon kau taa perfect , tapi kau mampu buad aku ketawa sejak kita mula kenal . You "FUNNY" friend ! yeah , you so funny . aku cukup terhibur dengan kelakuan kau kawan . :D


awok kalau senyum , hok allohh .... chommeyy . muka macam kawan abang aku . ahakss ! serious dude , kau , terrbaekkk laa kawan . kadang-kadang rasa macam naa tabuh jea engkau , tau ? saket perot aku tengok kau buadd kelakar . hehekss , macam naa pecah jea perot derr . tapi aku ketawa depan kau , sebab nanti kau gelakkan aku balek  . PEACE yeah  




I ❤ NEW FRIEND ! :DD

No comments:

Post a Comment

sila tinggalkan pesanan atau bebelan anda disini :D