template header

Eyra PhotoEditor is NEW here :D
19 DISEMBER 2011
Espie 4 in 5 sibling bwu abesh skuwla jewp :D status:E N T A H

Saturday, December 15, 2012

My KMK's life (っ◕‿◕)っ ♥

Assalamualaikum semua,

     Harini hari Ahad bersamaan dengan 16hb Disember 2012, saya sebagai bekas pelajar di Kolej Matrikulasi Kedah ingin mencoretkan sesuatu yang indah disini. Bagi aku, ia adalah suatu kenangan. Suatu kenangan manis yang tidak dapat dilupakan sepanjang berada di kolej tersebut. Aku sangatlah gembira dan jangan lupa sengsara pun ada.

     Aku sayangkan kawan-kawan aku di matrik. Aku pasti rindu mereka, rindu senyuman mereka, gelak ketawa mereka, gurau senda mereka, suka-duka bersama, keberanian dan semangat yang mereka perjuangkan, kata-kata semangat mereka membangkitkan diri aku. AKU SAYANG HAMPA SEMUA !!! THANKS TO ALL MY FRIENDS ! Jom stalker KOLEJ kami :')
     



       Selamat Datang ke Kolej Matrikulasi Kedah




Aku ditemani dua orang rakan baru untuk mengambil gambar di sekitar KMK.
the 1st and last aku jogging pada 15 12 2012.



JOM ke astaka Kolej kami ;) 



tempat simpan brg kawad



ke kanan astaka

tempat duduk di astaka


(っ◕‿◕)っ ♥ Jom terjah tempat laen pulak ~



SELAMAT DATANG KE MATRIKULASI KEDAH


Blok C dikenali sbgai Seri Laka



Dulu aku punya asrama di Blok C1 T1 39. Jom terjah bilik kami :)



✿◕ ‿ ◕✿ ROOMMATE PALING BEST ✿◕ ‿ ◕✿




 ʕ•ᴥ•ʔ this is my bedroom, simple kan ?

ʕ•ᴥ•ʔ this is shafilla's bedroom :)
ʕ•ᴥ•ʔ this is far's bedroom :) 
ʕ•ᴥ•ʔ this is alia's bedroom :)


(っ◕‿◕)っ ♥ LAIN_LAIN BLOK :


Blok A untuk lelaki shja
Blok B dikenali sbgai Seri Temin

Kafetaria Blok C


Masjid Khulafa Ar-Rasyidin



tempat beristirehat             



(っ◕‿◕)っ ♥ Jom terjah Dewan Mahawangsa yg selalu digunakan untuk pelbagai majlis :)




✿◕ ‿ ◕✿ JOM terjah kawasan kuliah pulak :



ಥ_ಥ SELAMAT DATANG KE DEWAN KULIAH ಥ_ಥ
DKK 4







Jom ke KIOSK pulak ,


sorry, gambaq agak kecik. sbab tak sempat nk tngkap dekat-dekat. Aku selalu makan koey teow soto, kaya ball, maggie hot plate, kebab kat sini ngan kawan-kawan aku bila ada free time untuk lepak kejap. tempat ni memg byk moment antara aku ngan kengkawan :) 

bahagian-bahagian ke kelas dan kuliah


jalan ke kiosk, serambi, unit koko, banquet & cubic

jalan ke kuliah

tempat berehat di sekitar bilik tutoran dan makmal 


✿◕ ‿ ◕✿ KELAS YANG TERSANGAT BEST DI SEM I A4P2 !!! ✿◕ ‿ ◕✿


azzim, azzad, hema, wawa, zana, athirah, boon, tehah, rahmah, roza, sarina, farah, Madam Kang, sem, ikin, malin, nanie, rasyid, nukman, epul, wafaa, atikah (TK), ain and izyan.

aku takan lupakan hampa semua, trust me (●*∩_∩*●)




´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶……..
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶……
´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶……….
´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶…………..
´´´´´¶´´´´´¶´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´¶¶…..
´´´´´¶´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶…..
´´´´´´¶´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶….
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶….
´´´¶´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶….
´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶….
´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶…
´¶´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶….
´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶…..
´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶….
´´¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶….
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶…..
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶…….

No comments:

Post a Comment

sila tinggalkan pesanan atau bebelan anda disini :D