template header

Eyra PhotoEditor is NEW here :D
19 DISEMBER 2011
Espie 4 in 5 sibling bwu abesh skuwla jewp :D status:E N T A H

Wednesday, February 29, 2012

✿ bai FEBRUARY , hai MARCH ! ✿

     Semalam , 29 februari 2012 - Oukayy , harinie...  hari yang last dalam bulan FEBRUARI sebab besowk daa masok bulan MAC. WoW ! cpatnya masa blalo ann. Oukayy, aku naa cerr skit neyy. Tadi petang, aku pie CS ( central square ) dengan abang angkat aku ( mohamad azri ) sekali dengan adik aku. Sebelom neyy kami taa penaa laa kuaq sampai CS, setakat kawasan umaa jaa. Tapi, harinie ada rezeki kuaq ngan dia. kami keluaq 3owg. Oukayy ! jangan dowk salaa paham lak erk ? :D

     Sebenarnya, kami pown taa sangka dapat keluaq. Aku janji naa kluaq pas budak balek skuwla, tapi mak aku plak swoh iron baju. Soo, lewat skit keluaq. Kami keluaq dalam pukoi 2.30 jugak laa, pasto singgah umaa Fatin Nadiah sbab nanak hantaq krepek pisang at diaa. Pasto singgah kedai wayar apa tah, so lewat kitt laa sampai. heee, lepas towh.. bawu pie CS.

     Selepas sampai CS, kami ronda-ronda kat situ dulu. dowk mencari barang masing-masing. Abg agkt ku dowk mencari beg, kami pie cari barang dia dulu sebab masa naik tingkat satu banyak barang yg dia nanak tue. And then, jalan dan teross berjalan sambil mencuci mata kat situ. Pasto, time singgah dekat bahagian komputer tue, adik aku dowk tengok beg. Then, tiba-tiba adik aku kata ( joomm beli asikrim ). agaklaa, mahai kott kdai yg adik aku nanak tue. Pasto tapaa, berjalan lagi, berjalan satu bangunan tue. Pasto, naik tingkat atas, abg agkt belanja aiskrim. ( makasehh abang ).

     Selepas beli aiskrim tue, tiba-tiba dia ajak karaoke. gila doe, aku suara macam ada ngan takda jaa neyy. Dahlaa makan aiskrim, paham-paham sajaa laa kann. Time tue aku ngan adik kann tengaa makan aiskrim, dia plak pie bayaq sbab naa karaoke, aku ingat taa jadi. Lepas tue, apalagi... karaoke jugak laa sampai 6lagu, satu lagu RM1. First time karaoke kat luaq, selama neyy dowk karaoke dalam bilik jaa. hahak! lepas gak tensyen.... menjerit sekuat hati dowk nyanyi lagu "KAMIKAZE" :DD

     Selepas karaoke apa semua, kami puwn keluaq pie ronda kat bawah lak sebab aku nanak cari baju yang aku nanak tue. Kami pown turun, berjalan punya berjalan. adik aku ternampak kedai tudung. So, kami berhenti kejap. teman adik aku beli tudung dia. Pasto cari baju aku, tensyen toi.. baju tue tadak juai pulakk daa. GERAMNYEE !!!! huh. -,-

     Berjalan lagi, abg agkt aku beli tempat player tue. Pasto berjalan dan berjalan. Singgah lak kedai buku sbab naa guna voucher. Firstly, masa tue adik aku naa beli pen. dia ambik dalam beberapa batang pen. Pasto, abg agkt aku kata taa jadi plak beli kat sini naa pie hasani plak, pasto kata beli kat sini pulakk. Macam-macam abg agkt aku neyy, hehe. Kami pown naik keliru daa. Dia kata ambek banyak0banyak sikit barang bagi cukup harga voucher tue. Kami pown amek itu ini, dia pown amek itu ini. Pasto aku ternampak satu 'Bear' yang sesat dekat rak tu, then aku tanya dia ( nanak bear neyy bole dak ? ) dia kata bole tapi kena tanya pekerja tue dulu bole guna voucher kaa dak.. last-last bolee, untunglaa dapat bebear baru :DD

     Ronda pown daa abes, beli barang pown sudaa. Apalagi, balekkkkk.... pak aku daa balek umaa, anak dia taa sampai balek lagi. pie koi 3ptg, balek koi 6ptg. isk2, lama gak kat CS tue, padahal taa buad apa sangat pown. Ronda jaa banyak... Apa-apa pown, thanx laa abang azri sebab sudi bawak kami pie berjalan. :DD   

     One more, I  this bear !  

Bear lama sekarang happy berkawan dengan bear baru, peace yaw !  :DD



6 comments:

sila tinggalkan pesanan atau bebelan anda disini :D