template header

Eyra PhotoEditor is NEW here :D
19 DISEMBER 2011
Espie 4 in 5 sibling bwu abesh skuwla jewp :D status:E N T A H

Sunday, February 26, 2012

heyy monday :DD

  today is monday , 26 februari 2012 - hari kelahiran anak menakan aku iaitu , ummul husna binti nurul hisham . sekarang umur dia daa genap setahun . waa , daa besar anak menakan aku neyy :D
semalam , anak menakan aku baru sahaja dilahirkan kira-kira pukul 7malam semalam , anak perempuan abang aku , ijat .  aku taa pie tengok lagi . . semalam sampai harini , aku kena jaga anak menakan aku (mohd raiyyan uzair bin nurul amir aizat) . cakap banyak sungguh , duk tak diam . berjalan meqata tempat . penat aeh .




   harini , aku bosan sangat-sangat . adalaa sorang hamba allah neyy , kalau bole peqeli aku dengan padat sekali . sampai taa reti dok senyap . haha ! sapa terasa amek :DD
dah laa macam galah . kata aku  nohh . tumbuk muka satglagi , hidung hilang kottngee 

No comments:

Post a Comment

sila tinggalkan pesanan atau bebelan anda disini :D