template header

Eyra PhotoEditor is NEW here :D
19 DISEMBER 2011
Espie 4 in 5 sibling bwu abesh skuwla jewp :D status:E N T A H

Monday, December 19, 2011

W I N D U W I N D U W I N D U

       hai , Assalamualaikum semua warga BLOGGERS sekalian . harini aku rasa naa menambah lagi post aku . slalonya aku neyh mls post . HEHE ! apa naa buat , daa memang ase cemtu . hehe .
ckap sal post neyh , harini naa post pew lak ? herm-2....

      HAAA !!!! baru aku teringat , semalam ada membe bagi idea . aku pown egt sesuai lha naa post harini . harap-2 ssuai . bab-2 mengarang neyh bukan minat aku . hee ~

      TETAPI , naa wat cena an daa tataw watpadaa nie . boh newpost pown dapat hilangkan bosan jugak . kan kawan-2 ? apa-2 pown , aku akan cuba mencintai , menyayangin blogg aku nie mcam nyawa aku . insyaallah aku akan jaga ia dengan sebaik-baiknya . harap kowang menyokong aku dari belakang . ^_^



     HAA!!!!! daa abes daa citer kat atas tue , skunk msok tajuk yg aku ngan mmbe aku smlm mncari idea . hee , taa seberapa pown idea kami tue . tapi boley lha law naa boh kat blogg neyh sbgai luahan . betol tak ? :D

 kk , kitew start . daa ramai daa ngeluh sbab ta bukak crita lg . baru crita muqadimah . ape lha ampa nie eyra , bg pmbaca tertunggu-tunggu . MAAF yea smua pmbaca . huhu .

    harini aku naa bukak crita pasal rindu . RINDU kepada seseorang yang amat baik , kelakar , pandai mengambil hati , pandai memujuk , pandai melembut dan menggembirakan hati , pandai mengusik hati ini , petah berkata-kata , pandai mengelak , pandai memujuk , mmpunyai hati yg sabar , seorang yg cekal , tabah , berani menanggung risiko dan banyak lagi sifat beliau yang buat saya terpegun .

     sesudah sekian lama , aku bersam dia ... banyak kenangan yang kami lalui . tidak kira pahit atau manis . semuanya telah menjadi kenangan . dulu , masa kami baru naa kenal hati budi , kami adalah kawan . dari berkawan hinggalah sudah mengenal diri masing-2 . . sejak itu , aku mula tertarik dengan cara dia . tidak pernah aku jumpa lelaki seperti dia . aku menganggap dia seperti idola aku . dia pernah mmbuat aku bangkit dari tidur aku . dia bgaikan guru yang tidak snggup mmbiarkan aku jatuh dan teros jatuh begitu saja . dia seperti guru kerana snggop mmbangkitkan aku dari sgala perkara . cuma kesannya bergantung pada diri aku sndiri . Lelaki ini pernah berkata , bahawa dia hanya mmpu menolong dari jaoh tapi aku yang menentukan titik-2 kehidupan aku jika aku mahu jadi yang lebih baek . Lelaki ini juga pernah berkata bahawa , sekiranya aku ingin menyayanginya , mencintainya , merinduinya makabeliau memberitahu aku harus menyayangi tuhanku , mencintai tuhanku , merindui tuhanku . agar aku mndapat hidayah drpd ALLAH SWT . semoga yang di atas membuka pintu hati aku . melembutkan hati aku , mengajar aku erti kesabaran dalam kehidupan , memberikan hidayah kepadaku , sedikit sebanyak nasihat lelaki ini memberikan kesan kepada diri aku . aku mahu jadi yang terbaek . dan aku berusaha menjadi yang lebih baek . kata beliau , manusia ni tidak ada yang sempurna melainkan ALLAH SWT .

     dengan meninggalkan memori silam , aku masih mengingatinya . suaranya , gelak tawanya kedengaran di telinga aku sewaktu aku nak tidur . apakah maksudnya ? walaupun , baharu 12hari tidak kedengaran khabar berita .. berasa seperti setahun sudah berlalu tidak kedengaran khabar beritu mu  wahai sang lelaki . kemana menghilang ? aku naa contact dia pown satg . . . herm,,... windu windu windu kat dia <3
dia pulak taa bagi aku contact dia . tapi... herm ....
camne ea ... takan naa lupakan dia plak ? O.o
TAKMAW lha !!!! aku takley lupakan dia , sbab memori yg dia tinggalkan kat aku tak terpadam lagi .
sbb tu aku maseh egt dia . dialah sahabat aku , dialah guruku , dialah perceramah aku... :D

No comments:

Post a Comment

sila tinggalkan pesanan atau bebelan anda disini :D